17.11.2025
Informacja o zmianie Regulaminu rachunków rozliczeniowych od 01.12.2025 r.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że z dniem 01.12.2025 r. ulega zmianie Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków rozliczeniowych dla klientów instytucjonalnych.
Jedyną zmianą jest uzupełnienie listy przypadków, w których Bank ma prawo odmówić realizacji zlecenia płatniczego.
Do treści § 19 ust. 1 dodano punkt 8 o brzmieniu: „Bank ma prawo odmówić wykonania zlecenia płatniczego, jeżeli: […] 8) dokument tożsamości Posiadacza rachunku stracił ważność, a Bank nie został poinformowany o jego zmianie.”
Jeśli posiadają Państwo nowy dokument i nie zostaliśmy o tym poinformowani prosimy o niezwłoczne okazanie go w dowolnej placówce naszego Banku.
Jeśli dokument utracił ważność lub zbliża się termin wygaśnięcia jego ważności przypominamy o wyrobieniu nowego i niezwłocznym okazaniu go w dowolnej placówce naszego Banku.
W terminie 14 dni od otrzymania informacji o zmianach Posiadacz rachunku może złożyć w Banku pisemne oświadczenie o odmowie przyjęcia zmian, co jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy.
Niezłożenie takiego oświadczenia oznacza akceptację wprowadzonych zmian.
