Zaloguj się
< Wróć do strony Aktualności

05.07.2021

Już od 1 lipca 2021 r. wnioski Programu Dobry Start (300+) dostępne w systemie bankowości elektronicznej eBSR

 

Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca br. w systemie bankowości elektronicznej eBSR można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20. roku życia lub - w przypadku niepełnosprawności - do 24. roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które będą uczęszczać do przedszkola lub tzw. „zerówki" oraz studentów.
Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów - zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu Dobry Start.

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie Dobry Start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Wnioski będzie można składać od 01 lipca do 30 listopada.